יום שישי, 4 במרץ 2011

לפני הכל - היכרות קצרה

אז לפני שנתחיל בדיבורים רציניים על הנושא שלשמו התכנסנו כאן - מה דעתכם על שאלון קצר? אני מניחה שכולם מכירים את השאלון המיתולוגי של ברנרד פיבו (בעיקר בזכות הסדרה הנהדרת "סטודיו למשחק"). אם בכל זאת יש כאלו שלא מכירים (יש כאלו??), מדובר בשאלון בן 10 שאלות, שמופיע בכל מיני מקומות בכל מיני ווריאציות שונות. אני בחרתי את הגרסא המוכרת ביותר, (בשינוי קל), ואשמח אם תשאירו לי בתגובות את התשובות שלכם - כך כולם יכירו את כולם... אז קדימה:

1.      מה המילה הכי אהובה עליך? אמא (וגם: שימר)
2.      מה המילה הכי שנואה עליך? בירוקרטיה (וגם: אזל במלאי!)
3.      מה מדליק אותך? מוסיקה, בעיקר לאונרד כהן וניל יאנג. חוש הומור מטורף וחוכמת חיים (וגם: קולקציה חדשה במאק).
4.      מה דוחה אותך? אנשים שחצנים ואלימים (וגם: שפתון ורוד עם תוחם שחור)
5.      מה הקללה האהובה עליך? פאק! פאק פאק פאק!!! (לדוגמא: פאק! נמרח לי האיילינר! פאק פאק פאק!!!)
6.      מהו הצליל האהוב עליך ביותר? גשם חזק (וגם: הקול הענוג שמשמיעה אריזת הפלסטיק בעודי מקלפת אותה מעל המסקרה החדשה)
7.      מה הרעש השנוא עליך? צפצופים של מכוניות (וגם: האכזבה התמידית בקולו של מנהל הבנק שלי)
8.      באיזה מקצוע היית רוצה לעבוד (מלבד מה שאת\ה עוסק\ת בו היום)? פרימה בלרינה (וגם: נסיינית של כל מוצר איפור או טיפוח חדש שיצא אי פעם)
9.      באיזה מקצוע לא היית רוצה לעבוד בשום פנים ואופן? פוליטיקאית (וגם: כורת פחם. לא נראה לי שאפשר להתאפר שם...)
10.  אם גן עדן קיים, מה היית רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך בכניסה? שלום סיון, סבא מחכה לך...  (אין לי משהו אחר להוסיף כאן...)

אז קדימה, תשאירו לי את  השאלונים שלכם בתגובות, ונתראה בפוסט הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה