יום ראשון, 27 במרץ 2011

חמשת הגדולים

מהדורה שניה - איפור

בפוסט הקודם בסדרה כתבתי על חמשת מוצרי הטיפוח המנצחים שלי. הפוסט הזה יוקדש לחמשת מוצרי האיפור שבלעדיהם אני לא זזה מילימטר. חמשת המוצרים שבלעדיהם הייתי חצי אישה...
  1. מסקרה. גם אם אתן לא נוהגות להתאפר, תמיד שימו מסקרה. מסקרה טובה תעגל ותאריך את הריסים שלכן, ותגרום לעיניים שלכן להראות גדולות ופתוחות יותר. עין עייפה פתאום תראה מורמת יותר ועירנית. אם אתן צריכות להשתמש במעגל ריסים, תמיד השתמשו בו לפני שאתן מניחות מסקרה. ועוד טיפ: כשאתן מורחות מסקרה על הריסים שלכן, שימו שכבה גם על הצד העליון של הריסים. זה יעזור להבריש שאריות של צללית שנפלו על הריסים, וגם יעבה אותם מעט. המסקרה האהובה עלי ביותר היא של איב סן לורן - VOLUME EFFET FAUX CILS האגדית. היא עושה הכל - מאריכה, מעגלת, מעבה ומפרידה. העבודה איתה היא מאוד קלה, והיא לא מלכלכת.
  2. מסקרה למראה ריסים מלאכותיים - איב סן לורן
  3. איליינר שחור. אין יותר קלאסה מזה. לא משנה איך אתן אוהבות אותו - נוזלי או ג'ל או מוצק, פס דק או עבה - לסגנון הזה אין תאריך תפוגה, והוא מתאים לכל אחת (בשינויים קלים, כמובן). האיליינר האהוב עלי הוא LIQUIDLAST LINER של מאק, אבל כיוון שרוב הנשים שאני מכירה לא מסתדרות עם הפורמולה שלו, וגם בגלל שהוא יוצא מהליין, אני אמליץ לכן על הדבר הטוב הבא: הפלואידליין של מאק. למי שלא מכירה, מדובר באיליינר ג'ל, שמגיע בצנצנת זכוכית קטנה. את האיליינר מניחים עם מברשת שיש לקנות בנפרד. המרקם הוא רך וקרמי, והפס שמתקבל הוא אטום, מאט, ושחור משחור. קלאסה כבר אמרתי?
  4. mac blacktrack gel liner
  5. אודם אדום. כמה אדום? זה כבר תלוי בגוון העור שלכן וגם בעובי של השפתיים. אודם אדום כהה ואטום לא יתאים בהכרח לשפתיים דקות, אבל יש בשוק פורמולות עדינות יותר שיחמיאו לכולן. אני מניחה שלפי שלושת המקומות הראשונים שלי הבנתן כבר איך אני אוהבת להתאפר... מה אני אגיד? יש סיבה לכך שהסגנון הזה לא יצא מהאופנה מאז שנות הארבעים. השפתון האדום האהוב עלי הוא DRAGON מסדרת ROUGE ALLURE LAQUE של שאנל.
  6. האדום המושלם
  7. סומק. גם כאן, כמובן, יש להתאים את הצבע לגוון העור, אני לא יכולה להצביע על גוון אחד שיחמיא ויתאים לכולן. אני כן יכולה לומר שכל אחת צריכה שיהיה לה איזשהו גוון בסקאלת הורדרדים-אפרסקיים-שזיפים, ורצוי מעט מבריקים. אין כמו סומק מדויק כדי לתת אור וזוהר לפנים. אני אוהבת את FRESH BLOOM ALLOVER COLOUR של קליניק, בגוון PEONY. צבע ורדרד עם טיפ-טיפה גוון אפרסקי, שמעניק זוהר עדין ומחמיא. משתלב היטב עם כל איפור כמעט.
  8. עדין ומחמיא. PEONY של קליניק
  9. מייקאפ. מה שווה כל האיפור היפה שעשינו, אם הפנים שהוא יושב עליהן לא נראות טוב? אני יודעת שיש אינספור סוגי עור ואינספור סוגי מייקאפים, אבל בעיקרון כולנו רוצות את אותו הדבר: מייקאפ שיאחד את גוון העור, שיראה טבעי ושיהיה עמיד. באופן אישי אני אוהבת מייקאפים עם גימור מאט, וכאלה שמתקבעים ואין צורך לפדר אותם. האמת היא שכאן אני עדיין בחיפושים אחרי המייקאפ המנצח שלי, אבל אני אוהבת את הדאבל וור לייט של אסתי לאודר, ובזמן האחרון אני מתנסה עם המאט לומייר של שאנל (ביקורת בקרוב!). בעבר השתמשתי גם בקולורסטיי של רבלון שהוא מעולה, אבל הכיסוי שלו היה קצת גבוה עבורי.

דאבלוור לייט של אסתי לאודר. כיסוי בינוני, עמיד לאורך שעות.






















אז מהם חמשת מוצרי האיפור המנצחים שלכן? מהם לדעתכן המוצרים הבסיסיים ביותר שצריכים להיות לכל מתאפרת? ספרו לי בתגובות!

11 תגובות:

  1. די קלעת לסוג מוצרי בסיס שחובה בכל איפור. אני גם מאוד אוהבת את FAUX אך לצערי היא מתייבשת מאוד מהר ויש תחלופות יותר טובות לדעתי.
    פלודליין הוא מאסט לכל אחת. סומק צריך להתאים לפי גוון עור אבל אני גם מאוד אוהבת את הסדרה הזאת של קליניק, יש לי אחד בצבע אחר. את רוז' אלור לאק לא ניסיתי עדיין, אולי בעתיד. DWL הוא גם מעולה, רק חבל שאין להם גוון עוד יותר בהיר :(

    השבמחק
  2. מרינה - אני בהחלט מסכימה איתך לגבי המסקרה, היא באמת מתייבשת מהר יותר מכל מסקרה אחרת שהייתה לי. אבל היא כל-כך טובה שאני סולחת לה... איזה תחליפים מצאת לה? אני זוכרת שאמרת לי שהדרגון היה קצת יותר מדי בשבילך, אבל את פשוט חייבת לנסות גוון אחר מהסדרה הזו, היא באמת מעולה. ולגבי ה- DWL, גם אני נתקלתי בבעיה הזו. במיוחדת אחרי החורף האחרון, שבו התבהרתי בכמה טונים...

    השבמחק
  3. הייייי :)
    מסכימה עם מרינה יש לי את כל המוצרים שציינת פרט לסומק ולשאנל..
    אני גם משתמשת בדאבל וור לייט ביום יום ולארועים באברלסטינג של קלרינס.
    מאוד אוהבת את הפלואידליין,במיוחד מאז שאני מצליחה לעשות את הפליק.
    את המסקרה גם יש לי אבל טרם פתחתי אותה עד שתיגמר האייז טו קיל.
    אצלי מוצר חובה הוא גם קונסילר...כהויות מעצבנות.

    השבמחק
  4. מוצרי החובה שלי:
    1. מייקאפ מינרלי של ניחוח טבע
    2. מסקרה של קליניק - עמידה.
    3. פיקס ליין ג'ל של עפרה קוסמטיקס
    4. סומק בגוון Sweet Temptaion אשר משמש אותי גם כצללית ושפתון.
    5. פריימר עיניים של עפרה - הדבר היחיד שעוזר לצלליות לשרוד על העפעף השומני שלי.

    השבמחק
  5. שמעתי שמסקרות מסויימות של קליניק, אסתי לאודר ומאק טובות. עדיין לא ניסיתי אבל יש המון המלצות.
    יש גוון אחד שאני רוצה לנסות של הסדרה אבל זה יצטרך לחכות. לא דחוף לי. ראית שבסטרוברי יש DWL בגוון 0.5 שזה יותר בהיר מגוון 1 שיש בארץ?

    השבמחק
  6. לימור - אני שומעת כל-כך הרבה על האיז טו קיל... אני חייבת לנסות אותה מתישהו. ואני מבטיחה לך שלא תתאכזבי מהאיב סן לורן, אבל קחי בחשבון שהיא מתייבשת מהר.
    צ'יקה - אני מניחה ששהסומק שהזכרת הוא קרמי, את יכולה לומר לי של מי הוא? ולגבי הפריימר של עפרה: אני גם השתמשתי בו במשך די הרבה זמן, עד ששמתי לב שהם שינו את הפורמולה, והיא הפכה להרבה יותר סמיכה, כמעט גושית... מאז עברתי להזמין אונליין.

    השבמחק
  7. מרינה - אני בהחלט מתכוונת לנסות את המסקרות של מאק אחרי שתיגמר לי הנוכחית. לגבי ה-DWL - בארץ יש רק את 1.0, אם אני זוכרת נכון... אני לא יודעת למה לא מביאים ארצה את המייקאפים הבהירים יותר. למה חברות האיפור חושבות שכולנו כאן שחומות עור? מרגיז.

    השבמחק
  8. FRESH BLOOM ALLOVER COLOUR אחד הסמקים היותר טובים שהיו לי, איילנר שחור אני מעדיפה של smashbox, והמסקרה מדברת בפני עצמה

    השבמחק
  9. ksyu style - אני מסכימה איתך לגבי הסומק, מאז שקניתי אותו אני משתמשת כמעט רק בו. לגבי האיליינר של סמאשבוקס - פעם קניתי אחת שהיה מיובש ובלתי מריח בעליל, ומאז זנחתי אותם. בכלל, אני חושבת שההחדרה של המותג הזה לשוק הישראלי נעשתה בצורה איומה. הסטנדים שלהם תמיד מבולגנים ומלוכלכים, תמיד חסרים דברים... לא ממש הולם כשמדובר במותג המתקרא מקצועי, ובמיוחד לא במחירים האלו

    השבמחק
  10. מוצרי MUST:
    1. מסקרה טובה. בשבילי כרגע הן HIGH IMPACT של קליניק וגם HYPNOSE DRAMA של לנקום.
    2. מייק אפ שמתאים לסוג העור ולגוון העור.
    המנצח שלי - DWL של אסתי לאודר, במיוחד בקיץ
    3. סומק - אין לי המלצה על מוצר ספציפי. כרגע אני מאוד נהנית מסומק של MILANI. מאוד אהבתי את הסדרה הזאת של קליניק עם הפרח אבל עדיין לא קניתי.
    4. ג'ל איילינר
    5. שפתון נייטרלי - אני כרגע עם CREME CUP של MAC וממש אוהבת אותו.

    השבמחק
  11. Edenable - חשבתי לנסות את המסקרה של לנקום, אבל לדעתי המסקרות הבאות שאני אנסה יהיו של מאק. המגמה היא להוציא פחות כסף בגזרה הזו...

    השבמחק