יום רביעי, 9 במרץ 2011

חמשת הגדולים - טיפוח

מהדורה ראשונה:

מדי פעם אחלוק איתכן, קוראות מהממות שלי, חמישה פריטים מעולם האיפור והטיפוח שהם לדעתי בגדר חובה, או פשוט הטובים ביותר מסוגם. הרשימה של היום תתמקד בחמשת מוצרי הטיפוח שצריכים להיות בארון של כל אחת ואחת מאיתנו, כי איך אפשר בכלל לדבר על איפור מושלם לפני שמדברים על פנים נקיות ומטופחות? אני יודעת שאני לא מגלה לאף אחת כאן את הגלגל או את אמריקה בזה שאני אומרת שחשוב לשמור על עור נקי, אבל איזו מין בלוגרית יופי הייתי אם לא הייתי אומרת??
אני אוהבת לחשוב על עור הפנים כעל קנבס - ככל שהוא יהיה חלק ונקי יותר, כך הציור שמעליו יהיה יפה יותר... פוסט מפורט יותר על שגרת הטיפוח האישית שלי יבוא בהמשך, אבל בינתיים נתחיל עם הדברים הבסיסיים:
  1.  קרם לחות עם מקדם הגנה-  או (ואני מעדיפה את הגרסא הזו): קרם לחות וקרם הגנה בנפרד: חובה, חובה, חובה. למרות שהקיץ פה רווי בלחות, השמש הקופחת לא מיטיבה (בלשון המעטה) עם העור שלנו. אני באמת צריכה להזכיר לכן מהם הנזקים של חשיפה ממושכת לשמש? אף אחת מאיתנו לא רוצה למצוא את עצמה חרושת קמטים כארנק מעור תנין (חיקוי עור! חיקוי עור!). ידעתן ששיעור השכיחות של המלנומה - סרטן העור הממאיר - עלה בשלושים השנים האחרונות פי 5??? ואם כבר אתן שואלות, אז חשיפה ממושכת ולא מבוקרת יכולה לגרום, בין היתר, לפיגמנטציה, היווצרות נימים, שומות וליובש בעור. את קרם ההגנה יש למרוח מעל קרם הלחות. אני אוהבת במיוחד את Shiseido Ultimate Sun Protection Cream SPF 55. מבחינת קרם לחות, כשמו כן הוא - מעניק לחות לעור. אני לא אכנס כאן לאופן התאמת הקרם לסוג העור, בעיקר בגלל שאני לא קוסמטיקאית והידע שלי בעניין אינו מעמיק, וגם משום שתקצר היריעה מלהכיל את סוגי הקרמים השונים הקיימים בשוק המתיימרים להפוך אותנו לפרגיות רעננות... קרם לחות טוב בעיני אמור לשבת בקלילות על העור (גם אם העור שלכן יבש ואתן בוחרות בקרם עשיר יחסית - הוא לא אמור להרגיש לכן שמן, הוא אמור לאזן את העור שלכן) ולהיספג היטב. סוגיית הריח היא אישית לחלוטין. אני אוהבת את: Estee Lauder DayWear
  2. לחות לשפתיים: לובלו, בליסטקס, נוקס, עם גוון, בלי גוון... מה שבא לכן. רק שימו שכבה עבה כל לילה לפני השינה, כי אין מראה פחות מלבב מאשר שפתיים סדוקות ומתקלפות. אה, כן יש: אודם מעל שפתיים סדוקות ומתקלפות.  עשו לעצמכן טובה ושימו עליכן שכבה דקה עוד איזה פעמיים-שלוש ביום. רצוי להשתמש בבאלם שמכיל מסנן קרינה. אני אוהבת את NUXE Reve de Miel Lip Balm .
  3. מסיר איפור: כן בנות, הגיע שלב החפירה בדבר החשיבות של הסרת האיפור לפני השינה... כלל מספר אחד בשמירה על עור פנים בריא הוא לנקות אותו כמו שצריך. קרם הלחות הכי טוב בעולם לא יועיל בכלל אם העור שלכן יהיה מלוכלך. כשאתן הולכות לישון עם איפור אתן מסתכנות בדלקות עיניים, בנקבוביות סתומות, פצעים ושאר מרעין בישין. לכן הקפידו לנקות היטב את העור משאריות איפור. אני אוהבת את: LANCOME Double-Action Eye Makeup Remover. 
  4. סבון פנים: עוד שלב בניקוי העור, בוקר וערב. חשוב לבחור בסבון המתאים לשימוש יומיומי, כלומר עדין ולא מייבש. אני אוהבת את  ESTEE LAUDER Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser.
  5. את המקום החמישי אני משאירה לכן, הקוראות. מהו מוצר החובה שלכן? אני חייבת להגיד שאני מתלבטת בין קרם עיניים לבין מי פנים. אשמח אם תעזרו לי להחליט...

LANCOME Double-Action Eye Makeup Remover
SHISEIDO Ultimate Sun Protection Cream SPF 55



 

 





 
NUXE Reve de Miel Lip Balm
ESTRR LAUDER DayWear


 

 

ESTEE LAUDER Perfectly Clean Splash Away Foaming Cleanser
אז מהם חמשת מוצרי החובה שלכן? על מה אתן פשוט לא מסוגלות לוותר? השאירו לי את התשובות שלכן בתגובות!

5 תגובות:

  1. אהבתי את בחירת המוצרים שלך :)
    השתמשתי גם בקצף הזה של אסתי לאודר עד שהוא נגמר ועברתי לדקלאור..
    ללילה יש לי לחות של אסתי ההידריוטינסט לבוקר יש לי קלרינס עם מקדם הגנה.הדיילי אנרג'ייזר.
    קשה להחליט על המקום החמישי כי לשני המוצרים חשיבות גדולה לדעתי אולי תוסיפי מקום 6?:)

    השבמחק
  2. 5 המוצרים שלי
    1. סבון יהלומים של שאנאז אירוודה (מתאים לאזור העיניים ולכן מבחינתי מתפקד גם כמסיר איפור)
    2. שמן ויטמין E (לפנים ולעיניים) - בלילה.
    3. קרם טיפולי חלב עיזים של קיאנומר - טיפול נקודתי בפצעים ומסייע לאיזון ההפרשות השומניות.
    4. קרם יום של ניחוח טבע - 100% טבעי, בסיס מעולה לאיפור.
    5. מייקאפ מינרלי - שבשבילי הוא גם מקדם הגנה

    השבמחק
  3. הי לימור! האמת היא ששמעתי רבות וטובות על המוצרים של דקלאור, אני צריכה לנסות אותם מתישהו... ויש מצב שאת צודקת לגבי הוספה של מקום שישי...
    צ'יקה- אני חייבת להגיד שאני לא מכירה את רוב המוצרים שהזכרת, אבל אני כן שומעת מנשים רבות ששמן ויטמין E הוא באמת מעולה. כנראה שיש אמת בשמועות.

    השבמחק
  4. פוסט מרענן, אהבתי. ממש לא מסתדרת עם הבפיסיל של לנקום, אבל הנה החמישיה שלי..
    ג'ל ניקוי ג'יבנשי
    חלב פנים דקלאור
    night repair של אסתי - לא חיה בלעדיו
    קרם עינים אוקסיג'ן של ג'יג'י
    לחות אוקסיג'ן של ג'יג'י

    השבמחק
  5. practical - אהבתי את הבחירות שלך. יש מצב שאת מרחיבה קצת על ה night repair? אני חושבת ברצינות לקנות אותו, והייתי רוצה לשמוע דעה של מישהי שהיא לא הדיילת במשביר...

    השבמחק