יום שלישי, 22 במרץ 2011

איפור היום עם צללית CLUB



צללית קלאב היא אחת הצלליות שאני מוצאת את עצמי חוזרת אליה שוב ושוב. למי שלא מכירה, זו צללית דואוכרום של מאק, שמתוארת כצללית אדומה-חומה עם ברק ירוק. בפאן היא נראית כמו כלום וחצי בצבע בוץ. אבל כשמניחים אותה מעל בסיס כהה כלשהו ונותנים לברק הירוק שלה לצאת החוצה, היא פשוט לא דומה לשום דבר אחר.
אני מאוד אוהבת להשתמש בה מעל לבסיס חום, לדעתי זה מוציא ממנה את המרב. כאן השתמשתי ב- BELOW GROUNG GREASPEINT STICK שיצא במסגרת קולקציה מוגבלת של מאק. אני מניחה את הבסיס רק על העפעף, ואת הצללית עצמה אני מניחה מעל הבסיס, אבל מטשטשת אותה מעל הקפל. בשטח שבו לא הנחתי את הבסיס - כלומר בקפל ומעלה - היא חוזרת לצבע המקורי שלה, וכך בעצם נראה שהשתמשתי בשתי צלליות שונות. זה טריק מעולה לימים שאין לי הרבה זמן להתעסק עם כמה צלליות שונות.
נראית כמו כלום וחצי בצבע בוץ. צללית CLUB

על עצם הגבה הנחתי עוד אחת מהצליות האהובות עלי של מאק: SHROOM. באתר היא מתוארת כצללית בגוון בז' רך עם שימר עדין, במרקם סאטן. גם ה- CLUB היא באותו המרקם, ובכלל, אני חושבת שזהו המרקם האהוב עליי מבין מגוון הגימורים של מאק. הצלליות בסדרה הזו הן רכות (לא הכי רכות שתמצאו בשוק, אבל רכות מספיק), מלאות פיגמנט, נמרחות ומיטשטשות בקלות.
על השפתיים השתמשתי בשני מוצרים של מאק: CLEAR LIPGLASS שהוא בעצם גלוס שקוף ומבריק מאוד. ערבבתי אותו עם מעט SIN TILLATION LIPGELEE שיצא במסגרת הקולקציה CHAM-PALE, גם כן של מאק.


רואות את הברק הירקרק הזה? בלי בסיס כהה מתחת הוא די בלתי נראה. אני ניסתי להניח את הצללית על גבי כל-מיני בסיסים בגוונים שונים, והשילוב האהוב עליי הוא עם בסיס חום - ברונזה.

קצת יותר מקרוב. אתן מצליחות לראות את הצבע המקורי של הצללית בקפל? שם היא יושבת ללא בסיס כלשהו.
פנים:
פריימר: GIVENCHY MISTER MAT MATTIFYING FOUNDATION PRIMER
מייקאפ: MAC FACE & BODY
פודרה: MAC BLOT POWDER
סומק: MAC STYLE

עיניים:
פריימר+בסיס: MAC\BELOW GROUNG GREASPEINT STICK
צלליות: MAC CLUB, SHROOM
איילינר: MAC LIQUIDLAST LINER
מסקרה:  YVES SAINT LAURENT VOLUME EFFECT FAUX CILS
גבות: SHISEIDO DEEP BROWN EYEBROW PENCIL

שפתיים:
MAC CLEAR LIPGLASS +SIN- TILLATION LIPGELEE

אז מה דעתכן על הצללית? ומהן הצלליות שאתן משתמשות בהן הכי הרבה? ספרו לי בתגובות!

5 תגובות:

  1. אני גם אוהבת את הצללית הזו לארועים,אני מניחה אותה מעל הגריזפיינט דירטי,ניסיתי להניח אותה רקעל פיינטפוט והיא נראתה די אנמית ומשעממת.
    בסיס כהה מוציא את היופי שבה אין ספק!
    אני לא מרבה להשתמשת בצלליות ואין לי הרבה אוהבת את סאטין טאופ ו HEY שהייתה מוגבלת.
    אהבתי את האיפור שלך האייליינר מושלם!

    השבמחק
  2. היי לימור! אני זוכרת את hey, והיא אכן צללית יפה. בכלל, הקולקציה הזו היתה אחת הטובות. זו רק אני, או שמאק מפקששים עם הקולקציות שלהם לאחרונה?? בכל מקרה, בשבילי איפור עיניים זה החלק הכי חשוב וכיפי באיפור... תודה לימור, תמיד כיף לשמוע ממך!

    השבמחק
  3. אפשר להניח בסיס מתחת לקלאב - במרקם צללית? במקום עפרון?

    השבמחק
  4. הגר - להניח צללית מעל צללית לא יתן לך שום דבר חוץ מערבוביה של שתי צלליות ביחד. מה שעובד כאן הכי טוב זה בסיס קרמי כלשהו - זה יכול להיות עיפרון רך או צללית קרם - ומעל להניח בטפיחות את ה CLUB. ככה הברק הירוק המהמם שלה יראה הכי טוב.

    השבמחק
  5. היי. זאת אחת הצלליות האהובות עליי!! אבל אני חייבת להניח בסיס כהה מתחתייה.. כמו הסקיני ג'ינס של בנפיט או פיינטפוט קונסטרקטביסט, כי אחרת היא נראית לי sheer מדי ולדעתי היא הכי יפה כשהיא אינטנסיבית! :) אהבתי את הבלוג שלך מאוד!

    השבמחק