יום ראשון, 20 במרץ 2011

OMBRES PERLEES DE CHANEL

















הפלטה יצאה כחלק מקולקציית האביב של שאנל, ומכילה חמש צלליות, כולן בגימור מטאלי יפהפה: שמנת עם גימור מעט מוזהב; אפרסק-ורדרד; סגול-חציל מושחר; ירוק מושחר; ואפור מתכתי מלוכלך עם גימור זוהר בשלל צבעים (אדום, ירוק, כחול). כל הצלליות עמוסות פיגמנט, מלבד הצללית הסגולה, שכמעט ולא רואים את הגוון שלה על העין. הן מיטשטשות היטב, וניתנות לבנייה מבחינת האינטנסיביות של הגוון.
יתרונות:
המרקם של הצלליות הוא באמת מדהים, זה כמעט מרגיש כאילו אני מניחה על העפעף צללית קרם. הן רכות ונמרחות כמו חמאה, וממש נמסות לתוך העור. אך ראו הוזהרתן!!! צלליות במרקם רך שכזה הן שבירות מאוד. מכה אחת קטנה - זו לא חייבת להיות אפילו נפילה - והן נשברות. זו לא פלטה שהייתי לוקחת איתי לנסיעות.
אני לא יכולה לחוות דעה לגבי העמידות, שכן לעולם אינני מניחה צללית ללא פריימר מתחת. מעל לפיינט של מאק (למה הם יוצאים מהליין? למההה?) הן החזיקו מעולה.

כפי שציינתי למעלה - הגימור הוא לא משהו שראיתי בעבר - משהו בין מטאלי לפרוסטי, ויותר מזה - זה נראה כאילו הגוון שלהן משתנה מעט בהתאם לסוג התאורה. תחליטו אתן אם זה יתרון או לא, אני יכולה להגיד לכן שלא הפסקתי להתפעל מהן.... שתי הצלליות הבהירות בפלטה הן מבריקות מאוד, ומזכירות מעט בגוון את NAKED LUNCH ואת NYLON של מאק, רק מבריקות יותר!!
חסרונות:
הפלטה הזו היא לא וורסטילית במיוחד. שלא כמו בפלטות אחרות של חברות שונות, הגוונים כאן הם די דומים האחד לשני, ולא תוכלו ליצור איתה המון מראות. היא בהחלט לא משהו שהייתי ממליצה עליו בתור מוצר בסיס לבנות שמתחילות לבנות את אוסף האיפור שלהן. זה יותר מוצר מותרות שכזה.
יחס בין כמות ומחיר: אם אני לא טועה, רבייעית צלליות של שאנל נמכרת בסביבות 330 שקלים, ומקבלים 7 גרם מוצר בסך הכל. החמישייה הזו נמכרת ב-385 שקלים, ומכילה 5 גרם צלליות בסך הכל. לא צריך להיות גאון גדול במתמטיקה כדי להבין שהעסקה הזו לא בדיוק משתלמת.
הצללית הסגולה: הפיגמנט שלה הוא החלש ביותר מבין החמש, והגוון שמתקבל על העפעף ממש לא דומה לגוון החי שרואים בפלטה. מתקבל משהו אפרפר. אולי בהנחה עם מברשת לחה יתקבל גוון חי יותר.

אני חייבת להגיד שיש לי יחסי אהבה שנאה עם שאנל. זהו בית אופנה (וטיפוח) שמבסס את עצמו בתור מותג אולטרה-יוקרתי, אך בניגוד למותגי יוקרה אחרים בשוק, כאן לא תמצאו מבצעים והנחות. אף פעם. נכון שיש להם מוצרים מנצחים, ולא תמצאו כאן פשרות על האיכות, א-ב-ל: לא תמיד תג המחיר אכן תואם את איכות המוצר. בעבר רכשתי רביעיית צלליות של שאנל והתאכזבתי קשות. הפיגמנט של חלק מהן היה חלש מאוד, והן בקושי נראו על העפעף. כל נסיון לטשטש אותן כמעט והעלים אותן לגמרי. באופן כללי, אני משתדלת "לשמור נגיעה" מהעמדות של שאנל, אבל הדוכן של שאנל הוא כמו השמש - יש לו כוח משיכה עצום, ואני חלשה מדי מכדי להתנגד... לסיכום, כמו שאמרתי, יש לשאנל כמה מוצרים מנצחים שאותם אמשיך לרכוש שוב ושוב, ואני בהחלט מתכוונת להציץ בכל פעם שתצא קולקצייה חדשה.

אז זה מה שיצא לי:



השתמשתי בארבע צלליות מתוך הפלטה: הבהירה ביותר בזווית הפנימית של העין והורדרדה על כל העפעף כבסיס. את הצללית הסגולה הנחתי בזווית החיצונית של העין, ואת האפורה בקפל. כאן אפשר לראות כמה הפיגמנט של הצללית הסגולה הוא דליל, והיא ממש מתמזגת עם הצללית האפורה שמעליה. כמעט ואין הבדל בין השתים. מתחת לעצם הגבה השתמשתי ב SHROOM של מאק, כי לא רציתי להעמיס בצללית מבריקות. תיחום תחתון - הצללית האפורה בפלטה. האיליינר גם של מאק - LIQUIDLAST LINER



פנים:
פריימר: GIVENCHY MISTER MAT MATTIFYING FOUNDATION PRIMER
מייקאפ: REVLON COLORSTAY
סומק: MAC BLUSHBABY

עיניים:
פריימר: MAC UNTITELD PAINT
צלליות: CHANEL - OMBRES PERLEES DE CHANEL, MAC SHROOM
איליינר: MAC LIQUIDLAST EYELINER
מסקרה: YVES SAINT LAURENT VOLUME EFFECT FAUX CILS
עיפרון עיניים: MAC NC15/NW20 CHROMAGRAPHIC PENCIL
עיפרון גבות: SHISEIDO DEEP BROWN EYEBROW PENCIL

שפתיים:
MAC FULL FOR YOU PLUSHGLASS

אז איך אתן הייתן מתאפרות? אילו שילובים אתן הייתן יוצרות? או שבכלל לא הייתן קונות את הפלטה? ספרו לי בתגובות!

7 תגובות:

  1. תתחדשי! הפלטה מהממת ולפי המראה שלה אני יכולה לגמרי להבין למה קנית אותה. אני אישית מתקמצהת על מוצרים מהסוג הזה כי, כמו שאמרת, זה מוצר "מותרות".

    מראה האיפור מאוד לטעמי. על עצמי לא הייתי משלבת את הצלליות עם האיילינר השחור כי אני מאוד בהירה. הייתי משתמשת בפלואידליין הסגול ככל הנראה. עלייך זה נראה מעולה עם שחור.

    לגבי השילובים: בטוח הייתי עושה מראה מעושן לערב עם הצללית האפורה והסגולה.

    השבמחק
  2. הי Edenable! כן, זה מוצר מותרות מפנק שכזה, והאמת קצת התאכזבתי שהוא לא היה מושלם...
    אני דווקא חושבת שאיילינר שחור על עור בהיר זה הכי שיק, אבל הכל עניין של טעם ואיילינר סגול ישתלב כאן מעולה (רושמת לפני לנסות).
    נראה לי שהשימוש הכי טוב לפלטה הזו הוא באמת למעושנים למניהם, אני מניחה שבזה היא תצטיין.

    השבמחק
  3. גם אני רציתי לקנות את הפלטה היפה הזו אבל אחרי שקראתי ביקורות על הפיגמנט המאכזב לא קניתי.
    למרות ששאנל זה המותג האהוב עלי ביותר, אני מסכימה שלא כל מוצר שלהם הוא שוס גדול.
    אהבתי מאוד את האייליינר, עשית לי חשק, היום גם אני אשים, אבל פלואידליין..

    השבמחק
  4. תתחדשי! כשרק התחלתי לשמוע על הפלטה הזו מיד התאהבתי. לצערי, מבחינתי היא ממש מוצר מותרות ובגלל טיול שהולך ומתקרב, נותר לי רק להמשיך לקנא! ;-)

    השבמחק
  5. דנרה - אני שמחה שעוררתי בך השראה... ואני חושבת שהדבר המאכזב ביותר אצל שאנל זה באמת חוסר האחידות שלהם. כשיש להם מוצר טוב אז הוא באמת מנצח את כל המקבילות שלו בשוק, אבל כשיש מוצר שהוא ככה-ככה זה מבאס. במיוחד כשלוקחים בחשבון את התמחור השערורייתי.
    קרן - אני מקנאה בך!! הייתי מוותרת על הפלטה הזאת בשנייה תמורת עוד כמה חודשים במזרח... תהני!!!

    השבמחק
  6. פלטה מהממת אהבתי את הגוונים והאייליינר שלך מושלם!

    השבמחק
  7. לימור תודה כפרעלייך!!

    השבמחק