יום שבת, 19 במרץ 2011

ציפורניים מתפוצצות

בנות העולם הקשיבו! הלאה ציפורניים משוחות בקפידה בשכת לק אחידה! לא עוד מניקור מושלם! מעטה יעטרו את ציפורניכן שכבות לק בצבעים שונים! פסים פסים נעשה אותם!
למי שעוד לא הבינה: זהו פוסט על ה"גרפי טופ", סדרת הלקים החדשה של שיק.
הסדרה מחולקת לסטים של שני לקים - שכבת בסיס ושכבה עליונה שבעצם אחראית לאפקט המתפוצץ. אני רכשתי את הסט של שכבת הבסיס בצבע זהב וטופ שחור. בעיקרון ניתן למרוח את הלק על כל טופ שאתן רוצות, אבל רצוי לבחור בצבעים מנוגדים כדי להעצים את האפקט. בהוראות השימוש שמגיעות עם המוצר כתוב שיש למרוח את שכבת הבסיס, להמתין ארבע דקות לייבוש קל, ולאחר מכן למרוח שכבה עבה של הטופ. אז לי אין יותר מדי סבלנות, וחיכיתי אולי דקה וחצי בין השכבה הראשונה לשניה, וזה בהחלט הספיק. המרקם של הטופ הוא סמיך יותר מלקים רגילים, וגם הגימור שונה. אם מורחים ממנו שכבה עבה, כמו שכתוב בהוראות השימוש, יתקבלו "חתיכות" עבות יותר על הציפורן, בעוד ששכבה דקה תיתן יותר פיצוצים בחתיכות קטנות יותר. הגימור של הטום הוא מאט, ומי שלא אוהבת (כמוני), יכולה להוסיף בסוף לק שקוף או טופ לייבוש.
ניתן להשיג בפארמים תמורת 55 שקלים.



מבחינת עמידות: מחזיק מעמד ארבעה-חמישה ימים לפני שמתחיל להתקלף.
אני מאוד אהבתי את האפקט, וכל פעם ששמתי אותו שאלו אותי איפה עשיתי מניקור... אבל נראה לי שזו לא כוס התה של כולן...

מה אתן אומרות? אוהבות או שונאות?

5 תגובות:

  1. בהחלט לא כוס התה שלי. בכלל לא.

    השבמחק
  2. הי מרינה! אני יודעת שזה מסוג הדברים שאו שאוהבים אותו, או ששונאים אותו, עד כה לא נתקלתי ב"קולות צפים"... מה שכן, ככל שאני מסתכלת יותר על הציפורניים שלי, יש לי תחושה ששילוב הצבעים שבחרתי הוא קצת יותר מדי... יותר מדי!!

    השבמחק
  3. הי פעם ראשונה שאני כאן. איזה בלוג יפה!
    בכל מקרה, גם אני קניתי את הצמד הזה והוא מקסים בעיניי. אבל לטעמי הוא ממש לא "יותר מדי", הוא אפילו אלגנטי :-O.

    I'll be back

    השבמחק
  4. el gala - קודם כל, אני משחה לשמוע שאהבת את הבלוג. ולגבי הלק - ניסיתי לשלב את הטופ השחור יחד עם שכבה תחתונה בצבע ורוד ניאוני ואדום. האפקט היה הרבה יותר יפה ומיוחד בעיניי. נסי ותיהני!!
    מחכה לשובך בכיליון עיניים...

    השבמחק
  5. * התכוונתי כמובן שאני שמחה לשמוע, לא משחה...

    השבמחק